زن واقعی بانویست که با عشقش به من وتو بفهماند

زن" نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم!

من از قبیله ی "زلیخا" آمده ام...

آنقدر عشقت را جار می زنم تا خدا برایم کَف بزند!

فرقی نمی کند فرشته باشی یا آدم

یوسف باشی یا سلیمان!

قالیچه ی دل من بدون اسم رمز ِ نام ِ "تو" پرواز نمی کند...

زنانه پای این عشق می ایستم...

 



نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت9:21---12 شهريور 1395
سلام عسل خااانم صبح تون بخیر
شمااا کاری نکردی ک بخوای عذر خواهی کنی
بخدااا من نارحت نشدم اگه ناارحت بودم میرفتم دیه جواب نمیدادم
منم لینکتون کردم
و اون عکس ک گفتین اپلود کردم واس اجی خیلی بزرگه هنوز نپوشیده تش
پاسخ:سلام ممنونم انشالله ابجیتون هرچه زودتر بزرگ بشه وخانوم وخانوم تر بشه...


Bano#
ساعت0:09---12 شهريور 1395
Liiiiiiike
پاسخ:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: